TRÄNINGSSUGEN....

Motivationen går upp och ner....Dock vet jag vart jag ska hämta den..ler
suttit och sett över mina tränings program och kommit fram till att..joo,, vissa bra andra sämre!
Måste få ihop nått vettigt..för utan tränings MÅL och nått att gå efter blir det inge bra!
Gillar köra KORTA intensiva pass som max tar 45min inkl uppvärmning.
Startar idag NU PÅ STÖRTT!
 
5dagar delat på :
bröst bisse
baksida ben +vader+ mage
Rygg axelbaksida
Ben framsida + mage
Axel triseps+lite mage
fokus på basövningar nu någon vecka...sen lite nytt..
 
PÅ det känns morgon jogg/powerwalk m dogs som en fin komb...
Har ju laggt på mej lite runt magen,,,av all skräp mat..:)
Massa vätska iallafall....
 
Nu kläd byte...Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0