Slut ...

Orkade inte ens få ett träningspass gjort idag,,, totalt slut i kroppen...
 
Men red igenom pandora ändå,, inte alls länge men jag red..ler... hon är så go och fin! synd att jag inte vågar pressa hon i hoppning....fast vi har smått börjat att studsa lite grann..med kidzen som rider och givetvis har jag själv oxå skuttat lite :)
Vill ha en hopp häst! och NU !!!  en liten typ 150 bara...lika skolad som pandis och lite större som det går att ha lite skoj på ...ler... jag är sjukt leksugen!!  lite kurser och träningar skulle jag inte tacka nej till nu!
Kom på hur tråkigt det är att nöta helt själv på banan...efter fyrtio elva varv e jag less...blää...hade vi varit 2 hade det varit annat.....sååå se så...vad gör vi åt det då???
Måste köpa den där transporten oxå.... mitt nästa ---jag måste HA!!!   hittar bara inte rätt! har inte tänkt lägga en förmögenhet på en låda med hjul!!
Men tålamod...(om jag det hade haft) så borde den rätta dyka upp strax!
Inget mer om mitt liv nu ...
 
Ni tror ju ändå ni vet allt ...ler.....
 
 
 
/ kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0