jobbar bäst under press

Så är det..har häcken full...och ond!! nä inte ordagrant men nästan ;)
tränade baksida ben på TISDAG!!! hur kan dom ännu göra ajaj??
Läxorna börjar trilla fram nu..pressen är på och det är bara att ta tag i skiten! eller igentlgen så är det både intressant och kul...men jag har ju svårt att göra nått på komando! thiihiii.... jag gör som jag vill och när jag vill! mitt stora problem!!
Har fixat lit av mina löften idag.. skönt för det tar ju ingen tid bara jag gör det..... staplade upp lite bra kost..proteinkällor kolhydrater fett osv... så nu är det gjort! bara för dom att laga mat nu ;)
1 läxa oxå in lämnad...
ALLA hästarna ridna!! 6styckna...
hästarna fodrade likaså barnen som oxå sover redan....det betyder att jag oxå ska säga gonatt och sova en stund så jag kan ta en powerwalk med hundbörjorna imorgonbitti...

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0