gonatt

Sitter ännu uppe....har gjort en av läxorna igen ..ler...
Har kommit på underdagen att jag är en riktig tids optimist...allt jag gör ,gör jag i sista sekunden,, undrar vars jag lärt mej det??
Måste ha blivit en vana...ler...
Förut hade jag ett bättre flyt redan från morgonen,,,nu är det som lite suddigt varje morgon..hmm... frukosten tar as länge likaså kaffet och för att inte tala om städandet!!
Om jag nu på stubinen bestämmer att det är slut med segandet så blir det bra va??
 
Imorgon börjar jag med göra allt på en gång så har jag inget att göra på slutet av dagen....
 
                                                         BINGO!!!!!
 
 
 
frågan är ju bara: vad ska jag då göra på kvällen??
Jag vet faktiskt inte hur man gör inget!!
Då kom nästa problem....fast snabbt lär jag väl fixa & trixa igång nått!
 
 
/dröm sött nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0