Fin...

Ja hur samanfattar jag denna dag??   ingen aning igentligen!
Kört tur retur till Luleå idag..
Djursjukhuset för snabb koll av hund.... gick bra men 500spänn fattigare,,,urk! (hade jag använt det lilla till hjärna jag haft så hade jag sparat dem pengarna) grrrgrr
Träffade FINT folk..myys pyys! gått på stan ätit druckit kaffe...osv
Lämnar det bättre osagt..ler..
 Hämtade bror med familj...
Haft ett DEEP JOBB talk.... som löst sej bra "tror jag" ! kan nog vara skarp när jag måste ;)
Haft lektion på gården..
 
Sen kom det JOBBIGA....Åhh... hur fan ska jag klara mej på fredag??
 
Tog ner skyltningen,,till viss del!!
 
Då var jag inge glad i hjärtat kan jag erkänna....fyy vad hemskt!  Det blir så nära då.. så sant...FAN OXÅ!!
Fällde en & två tårar....
 
/ kramen till dej som behöver den
 
 

Kommentarer
Postat av: jane

kramen till dig själv som behöver den, inte vi som läser..

2012-09-14 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0