Dagen som gått

Ja idag var det en riktigt lessen dag...I vanliga fall är det hur kul som helst att klä upp sej..men idag var ingen sån dag :(
Det gjorde ont i hjärtat att ens stiga upp på morgonen.. Även om jag startade med en snabb & intensiv hund power  walk med musik i öronen..
Sen tvinga i sej frukost och duscha & fix...ångrade mej redan innan jag gått ur huset och funderade på VARFÖR jag satte maskara?? hur korkad kan jag bli!!
 
Mina fina <3
 
Vet ni hur ont det gör när man såg hur dom grät i kyrkan....huvva... man är rätt bräcklig själv då..
 
Som sagt så här "uppklädd" finns nog inte många bilder på mej..så bara därför måste jag lägga upp den ;)
 
Själva begravningen var fin...mycket folk.. och otroligt mycket minnes fonder tog hur länge som helst..märktes hur engagerad och omtyckt Lennart var..
Känns bra att det är över,,,men saknaden finns nog där alltid och tårarna kommer nog då jag skulle ha ringt för att fråga om hjälp...och inser att han inte kommer att svara.
Ja livet är inte rättvist...och absolut inget att ta för givet.
/ kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Beklagar sorgen..❤

2012-09-15 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0