BLÖTT..

Det bara öser vatten...  delvis mysigt.... jag gillar det!
 
OM JAG KUNNAT SITTA I SOFFAN :)
 
Men dax sysslorna väntar inte och bättre bara göra än fundera.... mitt motto såna här dagar :)
 
Livet har kännts lite lättare dom senaste veckorna.... varje dag blir ljusare(tror jag)
Jag vet ju exakt varför  <3
 
Mockade säckade hö sopagolv gjorde klart i stallet i väntan på ett uppehåll i vattnet som trillar ner från himlen..Då det aldrig hände så var det bara att ta in hästen och fixa och trixa sen red jag ner till stranden och kollade på fåglar och vatten nivån...kul hobby...ibrist på annat.. för halt och plaskigt för nått annat jobb ...men han testa det nya bettet "lock up" shit va bra efftekt!!  mycket bra!
 
 
 
 
höpåsar e så kul att fixa :)
 
Här en jerker klar för ridning.....han ser ut som en kamel istället för häst då jag har ett tunnt skal täcke på så sadeln inte ska bli förstört.....
 
 
Och då jag nu är ÄTEN och klar så är jag redo för en kväll på mitt UNDERBARA jobb...
SES PÅ ACTIC eller varför inte i simhallen....det regnar ju ändå så då kan man ju bada :)
 
/ stor kram till dej som behöver den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0