Vinter ute

Tänk att kylan redan har kommit PÅ RIKTIGT fasen det är minus 11 ute :)
Jag har blivit lovad stall fritt idag,,vilket gör att jag ska plugga till skolan.. vilket är mycket behövligt.
Fast först börjar jag med en riktigt LÅNG promenad med hundbörjorna, för det har jag läst ska hjälpa koncentrationen,,hehee....
 
Min dotter trippa överlycklig mot bussen då hon pga kylan och inge vatten fick ta på sina nya vinterskor..härligt att vänta på nått,,, som inte alltid fås på en gång!! det är nyttigt för våra barn idag!
 
Som alltid så är det kaos i huset efter helgen...då vi inte har tid att städa upp ordentligt & dessutom ska det kaklas lite som ett steg i att färdigställa köket!
Helgen gick för snabbt...hade tänkt hinna med mer ...men den bara susade förbi!
 
 
 
Måste nog klä på mej så där vintrigt bara för kylans skull idag :)
 
Stackars dom som jobbar på skolorna och barnen för jag antar att dom är kalla idag!
 
/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0