snurrig

Fredag...igen!
 
trött som satan....
 
försökt att jobba in lite timmar,,och på det så har det blivit för lite sömn :)
 
Märktes på jobbet idag...ler... skulle koka kaffe och hittade inte kaffe måttet...herregud...sökte i hela huset!
Antar att det var jag som sist kokade i går kväll, och jag gick av 22.00 och startade 05,30...
under den tiden har kaffe måttet FÖRSVUNNIT...???!!!
 
Undrar om jag kommer att hitta den,,,och isåfall vars...ler stort!! 
 
 
Hoppas jag orkar med helgen......det ryktas om att det dyker upp grabbar här i morgon  för öl och bastu...vilket givetvis betyder att jag måste fixa fram käk och dryck...BLÄ...
 
RÄDDA mej den som kan :)  bara jag kommer undan så!
Inte det minsta sugen.....
Hade kunnat tänka mej nått helt annat..för det måste ju städas och så dessutom! innan och efter!
Snacka problem ;)
 
KOM IGEN NU...... help!
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0