kändes underligt

Var hos MAMMA igår på middag....Att det känns konstigt att gå in i huset.. tystnaden får mej att tänka till,, tänka om!
Lukten är borta,,, även känslan & luften.
Att glida runt där nu är inte likadant som det varit..inte för att det skulle vara sämre nu....utan mest för att han alltid fanns hemma.. aldrig mer än ett samtal bort.
Nu trillar tårarna...
Det är inge kul det här,, att nu efteråt sitta och undra och faktiskt med facit i hand veta att jag BORDE ha handlat annorlunda. borde ha gett mer tid... Så jävla typiskt mej att fokusera på hästarna istället... dom är mitt allt.. på gott och ont..ler... dom kostar mej mer änn nått annat.. vilket jag blir påmind om allt för ofta..ler...
Dom kommer absolut först..i alla lägen...och passar det sej inte ..så lägg energi på det då..JAG bryr mej inte!
Men denna sommar lade jag mycket energi till att orka LEVA.
Ändå borde jag ha handlat på ett annat sätt :(
Har så många funderingar... som jag inte någonsin kommer att få svar på!
Fast är det svårt så är det....
Ett av våra sista samtal så sa han att han faktiskt haft FEL ang mina hästar! Antar att det var efter resultatrapporten..ler. för så var han.. tyckte för det mesta att jag kunde göra annat än att rida runt på banan...då det alltid fanns göra på Landet!
Men jag tror, eller vill tro att han insåg att min "hobby" faktiskt inte längre var en hobby.
Det var det han sa då,, men vi blev avbrutna av nån anledning och hann inte prata om det..
Så här sitter jag ...efterklok....åhh fyfan vad dum man kan vara :(

Nä vet inte vad jag ville ha sagt med detta inlägg....

Men komihåg en sak.....GÖR INTE OM MINA MISSTAG!!
Vill du ha sagt nått så : säg det!!
Bättre säga och såra än att inget säga och bara svälja!

Jag saknar att inte kunna ringa,,, även om jag inte fick dom svaren jag önskade alla gånger... men det är nog så med föräldrar!

/tack för mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0