jajotjena...

Då var det nån timma kvar av dagen...kort natt sedan hopp i bilen och köra till luleå...flyg vidare.....SEN blir det intressant kommer jag kunna ta tåget mot kolbäck???  Jag lär ju inte lyckas köra med samma taxichaffis,,,,hehee
Idag har jag varit mestadels i stallet....tror allvarligt det är dax att börja sammla frimärken....eller varför inte serietidningar??  eller bygga lego!
 
Sitter på så dåligt häst material så jag blir gråhårig,,,(och det hör inte till åldern)  jag vill ha nytt!!! lite action lite power.....
Bara för att jag inte hunnit rida ordentligt, så får jag sen äta upp skiten själv..fan vad det suger..
 
Nå det blir väl inget bloggande nu på 2 dagar...så ni får väl läsa nån annan blogg istället ;)
 
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0