hej å hå

Jaha,,, helgen gjord IGEN..
Har försökt att ta det lugnt, passat på att vara lite grann med dom små jag har! vi har kollat på bio, kollat simtävling i kalix...bla annat!
Har försökt att sammla krafter och vila lite...det går så där! jag vet ju inte hur man gör .. :(
Fia har slitit i stallet i helg så jag har haft chans att inte stressa iallafall..ändå blev inte allt gjort...men så är det väl att vara stor :(
det är först nu man inser vad bra man hade det då man var under 18...ler...

detta inlägg skulle ut i går kväll,,,men datan logga och jag blev sur och gick å la mej....
så därför kommer det förstnu!

En annan sak....jag ska fixa en sak idag....vänta så ser ni ;)

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0