Promenad till stor stan...

Tog med IZOR till jobbet och gömde han i omklädningsrummet *blink*
han fick sej en promenad och jag med.... lite busig måste man vara så gömde han under jackan och kastade in han i mitt skåp på jobbet! ...ler...
Så då gjordes 2 flugor på samma smäll...hundskrället fick se på ANNAT än byvägen och jag slapp gå ensam till jobbet!
För det fanns ingen bil att köra för pengarna är slut! ...ler...och bilen stod inte på gården!
Tappade säkert 2kg på den promenaden !!!! ni borde testa att gå med hund ..jag lovar att det ger det lilla "EXTRA" ;)


Annars så är kvällen slut nu och det är lika bra att hoppa i säng med john blund!

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0