Nya motgångar....

Och då var det dax igen....dagarna går av & på..ett steg fram tre bakåt...veckan startade så bra...men sen gled allt från händerna...och ändå är nog det tyngsta kvar av helgen...några jobbiga dagar att pressa mej igenom!
kan dela av mej lite angående motgångarna just nu...
Skulle natta hästarna i vanlig ordning i går kväll...
Den gammla han stod kvar i hagen längst in i skjulet...visade sedan sej att han inte kunde gå alls på höger bak :(
1 timma senare var han i stallet...visade sej vara ett brodd hål...Grrr...helvettes hästkräk!!(den svarta lite lätt less på hon nu)
Nå bara tvätta rent och bestäma sej för vad som ska göras....ingen panik inte nu...så in och natta husets alla 4barn..ju fler ungar dessto bättre ;)
Sov en lite kortare natt....sedan tog vi tag i häst och veterinär osv...det var dom lediga timmarna idag!
Han mår bra för tillfället...och jag hoppas det fortsätter så!!
Jag har iallafall få uppdatera min skol läxa...i att bandagera stödbandage och sår tvätt mm....så inget ont utan nått bra ,,har jag för mej att någon sa :)
Lite av mitt inte allt för trevliga liv ...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0