Never ending story......

Har ett långt arbetspass bakom mej <3  och en likt förbannad lång biltur happis -umeå - happis imorgon(läs i natt)
 
Har som gått runt och tänkt på denna tatuerings tid som nu är bokad...jag gillar text! ..ler...  man kan tycka vad man vill om det!
jag gillar ♥ oxå...    allt har sin betydelse!  och jag kommer längre och längre in på dessa texter!
 
Så sen gäller det bara att sitta still...och ta sej dit!  nål rädd till max!
 
 
Dagen har varit en berg och dal bana...kantrad av possitiv energi varefter den svarta jobbiga sidan tagit sej  nära och omkullkastat mej.. sååå nära att vända och låta bli ...ändå blev det en av dom bästa jobb passen på länge..inget negativt utan den possitiva sidan ;)
Jag avslutade med ett rejält ben pass + lite biseps som bonus....nice...
Nu är det bara att äta och träna och VÅGA lägga på mej nått kilo eller 2.. för att sedan kunna tappa lite underhudsfett!
 
Imorgon sitter jag på kurs i integrerat växtskydd....för den som nyfiken är!
 
Kram på dej
Våga känn efter....inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0