mix kaos..

Nu har kylan kommit för att stanna tydligen...2a dagen med minus, idag står mätaren på -13c  men snön fattas!
 
Jag inser sakta att min mixer stav håller på att ge upp....slut ...trög... finito..och om den nu ger upp så vad ska jag då dricka till frukost?? mixade nu med lite frysta bär yttepytte lite yoggi(fettfri) och proteinpulver! mumma...
man blir mätt och belåten! och får som en bra start på dagen
Så vore det bättre att köpa en sån där mixer kanna istället?? sparar jag tid då? är den bättre än staven,,,som för övrigt är 10 då jag fick den när tösen var liten och skulle ha mixmat...ler..då användes den bara lite sporadiskt hon lärde sej fort att tugga!
Min förkylning håller i sej..trögt att den inte kan lämna mej i fred. Behöver inte ta det easy och lugnt!!  jag vill träna !!
Dessutom kommer bästa sophia i helg och vi hade tänkt ta en bastukväll(läs vin /öl) och sedan inta dans golvet  någonstanns!! i FINLAND!!
 
 
Nu är det bara kaffet som ska kokas och sedan är jag itopp idag oxå ;)
 
 
 
/ kram ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0