Mitt i veckan...

Snurrat av och ann hela natten..kliar i halsen och tung i huvudet..men då morgonen kommer så lättar det och jag sover som en klubbad säl.....men då helt plötsligt ska jag UPP till jobbet! pust vad allt blir fel ibland.
Lämnade en tokstökig lya,,,lär ju se likadan ut vid hemkomst!   (hoppas och blinkar lite,,,,kan jag ha tur?? )
 
Har en hård ridbana att se fram emot och lite kyligt är det ju oxå...idag blir det lösgörande barbackaridning och annat på ridningarna..
 
Jag är inte alls van att kylan är så här..gick på lunch och insåg att det känns i luftvägarna att det är minus ute...och så knastrar det lite så där mysigt!  jag föredrar kallt även om jag måste frysa och allt är hårt!
Det är lite trolllikt över minusgraderna... man vill liksom tända lite ljus och dricka lite varmt och jag föredrar yllestrumpor och strumpbyxor tjocktröjja och täckisar! istället för fin kläder och tjafs.
Och detta norrsken och våra underbara stjärnor som glittrar på himlen.
 
Bäst att ta vara på tiden nu för det vänder väl strax igen...
 
Ha en fin mitt i veckan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0