Lördags morgon

BLANK is så långt ögat når.....åhh vad jag älskar denna vinter tid! (not)
Köket ska färdigställas idag! bara bänkskivan sen är det dax för min KUDDE att få sin plats :)
Den har hittills legat på sängen men stört oss....nu får den komma till sin rätt!
Tog en bastu igår med min mor och mirja! Det har inte skett på väldigt länge.. mysigt
Lika basta nu för sen blir det en månad utan bastu, om jag vågar sätta mej i stolen...ler...

Sen är det dax att mocka ut resten från skjulen och fylla på nytt .
Tog 5 kärror igår...och änn finns det kvar :)

Nu lägger jag in en ny plan för att kunna rida så mycket som möjligt!
vi får se vart den leder. Jag har ju idéer som vanligt.

Ha en underbar helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0