lördags kväll

Svårt att hitta energin i detta slask väder...har pysslat och donat på med köket..som strax är färdigt! så skönt det ska bli,, att ha mer sittplatser gillas skarpt. få lägga upp nån bild sen så ser ni :)
 
Hur som haver så har jag lyckat att rida en ponny och linat en häst! dom med brodd på fötterna..dom andra står vackert ute och ser ut som bambi på hal is...ler...   enda positiva är att jag får mer fritid på det sättet!
men mina proppar ryker...jag ska ha torrt att rida på nästa vinter!....punkt...  eller så lägger jag av helt!
 
Väntar på att det ska bli måndag... <3  och det händer lite allt möjligt under näst kommande vecka...
 
Har varit på gymmet oxå och kört veckans 3e pass..måndag och tisdag var jag ju inte hemma så dom är borta ur denna tränings vecka ;)
Har ont som bara den i rumpan, efter baksida ben och rumpträningen...och dessutom så lyckades jag veerkligen med triseps och axlar idag..när man är 2 kan man köra tuffare och striktare och mycket megativ träning!!  nice!!
Eftersom jag är själv nu så njuter jag av tystnaden (kidzen sover) och ska passa på att fixa och dona litegranna!
lägga mej itid och sedan stiga upp utvilad och ta itu med stallet <3 <3 <3
Visstiering och hovvård ligger högt upp på todo listan!
 
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0