Hemma igen

På gott och ont.
Strömsholm gick finfint! Lite givetvis att läsa på,,,innan yrkesprovet (som jag hört för många rysare om )

Har en fullspäckad dag idag..kanske lika..för då slipper jag gå och tänka så mycket! om än det smiter in ändå tidsvis :(
Det är inte lätt,,,,,vet just presis hur jag vill ha det! men att inte få det....kommer jag inte att acceptera (även om jag måste)
tjorv ,,,och ,,, strul...

Var på pappas grav och tände ljus innan jobbet! ganska mysigt när det ännu är mörkt ute...och tyst.. och ingen vaken och springandes runt!
Då hinner jag med att landa och tänka till...ifråga sätta hur vad varför! det behövs ! gillar kyrkogårdar på nått sätt!
Det blev en kort natt men det var det helt klart VÄRT!!

/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0