fredags myys...

Idag har det varit fredag hela dagen..konstigt va?? ;)
Idag har varit en sån där bra dag...(tror jag) det känns så...
 
Jag har haft turen att hämta 2 små fina <3 på skolan och dagis...sen drog vi vidare på kaffe till en god vänn...
OCH VET NI VAD MIN RESTERANDE KVÄLL BESTOD AV????
 
 
 
Det bästa som finns.....
 
Hästar...  jag har mockat dynga snackat killar.....relationer.... föräldrar... you name it!
Det är mitt mecka,, där i all skit doft...ler...   luktar ju nästan som...parfym....smile..
sen har jag alldrig sagt att inte sminket ska sitta på eller kläderna ska sitta perfekt eller naglarna vara fixade ;)
man vet aldrig vem som stiger in i stallet.....ler...
 
veckan har varit tung....jag har faktiskt fått kämpa på.. tankarna snurrar!   borde trappa ner...ge efter lite!   men då tappar jag kanske fot fästet.. så därför trampar jag vidare....
Jag han städa igenom stallets fika rum och toa...så nu är tomtarna på plats och jul belysningen på...bara pepparkakorna som saknas.....
 
 
 
Helt själv hela natten...huset är totalt tyst!!!  kanakar och så imellanåt.. bara så där mysigt......gillar tystnaden.!
imorgon ska jag befinna mej hos tuula för lektion.....  kul!!
 
Nu sängen :)
sov sött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0