Stall fritt....

TJOLAHOPP... idag har äran att vara häst fri ...ler... gu så skönt..för jag har ändå varit mer eller mindre i stallet hela helgen!


Det är säker NÅN av er som läser som har BARN ...och nu undrar jag!

HUR gör ni? jag är nog lite väl hönsig... Hon ville cyckla till skolan idag...gissa 5 gr om jag vågade släppa iväg henne..
4km men va fasen det är ju bilar oxå vägar som ska korsas..svårt det här...ler

SÅ HUR GÖR NI????

Idag börjar min avgiftning....får huvudvärk av bara tanken....stackars mina nära och kära!
Ska uppdatera om träning och kosten sedan...ler...

Nu ska jag fixa min deklaration...inte alls sent inte...

/ta vara på dagen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0