OJ vilken dag

På gott och ont öppnade jag mejlen,,,,shit oxå... sökte en skola till hösten och blev antagen..det kommer att bli tufft!! Den går på distans och resor blir det ganska långt! vilken tur att jag inte hoppade på PT utbildningen jag fick erbjudande om,,, FÖR jag hade GLÖMMT att jag sökt denna oxå...Det finns en mening med ALLT.
Har ju minne som en guldfisk..ler..

Idag har jag hunnit med MASSA .....  städa, longera 3xponnys rida i djupsnön...plumsade... jobba.. töma skräp på tippen ja allt möjligt.

TRÄNA HAN JAG OXÅ!! extra peppad efter jag räknat hur många kalorier som åkt ner med kaffet...hiihhii...i 13g kexschoklad finns 66,3 g KALORIER... fan oxå...blink.... 198 kal .....hoppsan.... men pappad som tusan körde jag :

15min stepp på högt tempo typ 11an

följt av bröst & triseps 30min tog det.

sittande bänk press i maskin
en variant av sittande flyes i cabel
och hantelpress på boll (lite balans oxå)

Dips
pusch downs
och en stående variant av triseps

Nöjd glad svettig åkte jag hem....för att sova en blund för att sen ÄNTLIGEN få åka till mitt härliga jobb!!

Fridens på er

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

snö? har du SNÖ?! :O

2012-05-04 @ 19:45:21
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0