FREDAG....

Oj vad skönt fredag igen...men av erfarenhet så vet jag att helgen är slut innan den startade och nästa vecka är likadan...
Det rycktas om att plasten skall på i kväll...tjolahopp..det görs inte i en handvändning jag hinner nog värma bastun unertiden ;) undertiden...heehe och tro då inte att jag slipper undan för det Gör jag INTE..

Har cycklat till och från jobbet 3 dagar denna vecka... gud så skönt... sparar på miljön..på bilen .. på kontot..och har fått kvalitets tid med min dotter som oxå cycklat till skolan..ler... det har varit givande.. hon har bra med benmuskler den tjejen då hon cycklar med fart fast det är motvind..

Just för sakens skull så har jag tränat LITE BEN ... endast 3 övningar.. marklyft..benspark...utfall.... 35min

Kosten har hamnat i big NO..NO..   för jag svepte just en tacos dock med skal..fast jag tror att även skalet var big NO..No .. läste till min förtvivlan kcal mängden på 100 g.... måste läsa lite vad majsmjöl igentligen är.. det enda som fick + är nog..köttfärsen och keso!!

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen ute på gården..med stall pyssel och plastläggning...(om rycktet stämmer )




/ kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0