En bra dag...

Har insett att jag inte räcker till riktigt...HUR SKA JAG HINNA???  så himlans mycket nu.. jag försöker prioritera men det jag helst vill ligger lägnst ner :(
Plasten på växthuset MÅSTE upp... änn så är det sånt jag inte kan själv...fast nu håller inte " det JAG inte kan själv" är inte värt att kunna...nått jag annars kör ständigt och jämt..
Jag måste så frön..
Jag måste få mitt kök klart
jag har massor av ACTIC jobb innan SOMMAREN
MÖTEN HIT & DIT.... luleå bland annat..lite firma grejs..
Jag måste jobba på Jordgubbslandet...MASSOR..
Jag måste FIXA HÄR & DÄR...

Ingen risk att inte ha nått att göra...ler....

Planerar en Champange tripp till .......det ni...  åker lör morg kommer sön kväll :)  lovar bilder sedan,,,fast inget innan....jag ska BUSA!!!

Fast allt detta så har jag haft en bra dag idag :)

Det bästa till sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0