Daxs för mygg medel :)

Sitter och tittar ut på hästarna i hagen....för er som inte vet så har jag turen att ha allt nära omkring mej ..ler..
suttit och iaktagit mönstret och efter x-antal rullande & tumlande så sa det *bling* i min skalle...AHHaa  MYGGMEDEL DAX!

Dessa ljusa nätter är onödigt ljusa för sömnen är inte riktigt med... så jag har istället suttit och läst en massa bloggar och mat sidor och lite annat onödigt!
Ganska skön känsla då jag vet att strax är det semester...fast jag trivs på jobbet så har jag ju så mycket hemma att göra så det blir lite annat att drälla här istället för på ACTIC...fast nog lägger jag ner många timmar där ändå...tar aldrig semester ledigt från gymmet!

Åter tillbaks till dessa mygg!!  dom är riktigt stora!!  och många faktiskt!!! och det sägs att dem blir fler och till och med riktigt bauta mega mycket denna sommar! 
Kanske skulle ha en såndär grej som håller dom på avstånd..finns säkert nått vettigt på nätet...ler... en ny anledning till data sittande...voivoi...

skönt att dessa surrande inte hörs in ännu! 
Nu stupar jag strax så kramen så länge!!


/ Hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0