Bråda dagar

tjingeling...jobbat och jobbat hemma och på jobbet...massa att fixa nu innan jag tar LEDIGT...just jag!!!  SKA ta mej till nånstans i helg drar på lördag och kommer söndag,,(ska fara och mysa)för nu behöver jag ladda batterierna innan säsongen startar på allvar!
Det blir en träningsfri helg! det var länge sedan.
Och en barn fri helg...och en hund fri helg .. och en fri helg på gott och ont! jag vet att jag får lida sen men va fan...heeehee..

Dagen Sommar är här vilket innebar att NU startar jag ODLINGEN!!!  idag blev de nån timme med jordskottning,,hade sällskap av sussu iallafall vilket var skoj annars hade nån timme blivit fler..ler...
Hade flyt och fick ponnys och hästar ridna -----jag slapp idag----  lovley.. ibland är det skönt att nån rider bra igenom dom...tack snälla för det!!

Träningen den däremot gick sisådär...trött antagligen fast jag ätit bra??!!  nå körde igenom iallafall,,viket är huvudsaken..eller så är det det nya uppläggat som känns konstigt ännu innan jag vänjer mej!

Nu tror jag min kudde väntar,, så nattinatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0