Bara 1 natt så,,,

Tjohoo... i morgon kommer brorsan...
Det innebär en massa skojsigheter..förutom jobb och så. MASSA hund blir det iallafall!! 

4 MUNSTERLÄNDER + en golden i samma hus..jadå vi ser hur det slutar...bra givetvis...för vi har ju sten koll på djuren! ler


Har jobbat hela långa dagen som idag var lugn som gatan...undrar varför?? måste ha skett nått spes i happis... undrar bara vad?!

Avslutade  min dag med ett RIKTIGT pass på gymmet!
Har ju laggt om kost och träning...men dagens pass var TUFFT hoppas jag...ler... lite svårt att räta ut armar sen så..


KORT UPPVÄRMNING...( för jag har 2x vattengymnastik oxå på tisdagar)

Sedan körde jag/vi...hade sällskap genom nästan hela passet..

pullower nummer 5: 
chins nummer 7B:
Lats drag frivikt
hantel curl
z-stång
cabel drag biceps
axellyft sidan
militärpress
en ländryggsövning på boll

Var så slut så det var tufft med sista setten på axlar... undrar om jag borde dela till ett 4e pass / vecka..nå testar ett tag..får inte ge mej så snabbt...

/ kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0