Underbart...

TOLV TIMMAR JOBB....klart som fan jag inte är trött ...blinkblink,

Har levererat idag!!  tjohoo
kanske kanske inte......ler......

Börjar få kalla fötter..... plåtning på söndag....helvete oxå! kanske skulle ta en eller ett par deciliter %haltigt innan så det blir finfint!  att jag går och lovar.....Jag kan nog inte säga NEJ!!  el jo faktiskt,,det har hänt.. fast då kan jag ju ångra mej och det gör ONT...haahaa... voivoi





Har bara 3st små vovvar kvar hemma nu...äntligen...andas ut,,,räknat till tio... samla krafter sommaren ä på g!
ska lägga ut nån bild på IZOR & FLINGA som blir kvar hos oss...måste bara bråka klart om vilken som blir min..ler...livet är svårt ibland...andra gånger as lätt!!
Verkligheten har kommit nära många gånger.....och den är svartare än svart..den smyger på..tur som fan att jag kan simma( då håller jag mej flytande)
Sorry..... lite väl mycke info bara!!!!!!   men ibland känns det bara just så och då är det så!
Det som inte dödar HÄRDAR...

Det var allt jag hade på hjärtat idag ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0