Kaos......

Det är just så som rubriken ....jäklar...ett steg fram 4bak... tro fn inte jag någonsin flyter fram utan att måsta jobba arslet av mej för att fixa ,,,bara det enklaste lilla.

Förkylningen är tillbaks...eller allergin..spelar ingen roll,, el rock´nroll kanske...det som inte dödar härdar...stämmer det ?? dom säger så iallafall.

Stora beslut på gång nu...hur gör jag rätt eller varför blir det fel, hur jag änn vrider på mej? Min tur sammarbetar inte alls...kan den ha tagit semester? och isåfall HUR LÄNGE... den lämnade iallafall ingen ledighetsansökan,,,heller ingen uppsägning(tur det) ...... hoppas innerligt att den knackar på axeln innan kvällen,, för strax blir jag tokig...ler...

Hemma är det nån form av köks renoverig på g...orkar inte bry mej...blink... tycker det funkar bra ändå....varför ändra på gammalt??  ..hahaaa... menar nog ändå inte riktigt så fast tungt är det att ha matvarorna i lådor & backar på golv och bänkar!

Hur mår du?? 


/ kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0