Den gammla goda tiden..

Dagen har varit  full av sol och solstrålar...på alla sätt....barnen har lekt mest hela dagen med lite olika vänner..vi var till tossa och åkte slalom igen,, det är bäst att träna nu så jag kan åka med dom till pullinki ski senare i veckan.
Eller om jag ska vara helt ärlig så åkte jag inte slalom bara rattkälke eller heter det bob eller är bob ett namn,,,ler ,,, ingen jäklar aning.....skit idet snabbt går det iallafall....ungefär som på den gammla goda tiden då vi åkte ner från toppstugan i ruskolabackeni ötå,, på eller i plastkassar....tvi vad snabbt det gick då ,,,,blinkblink..

Jo just ja nu spårade jag ut igen.., jag var med dom små monstrena oxå....


IZOR



AIK


AIK

Ja detta var några av dagens bilder......

ANNARS HAR JAG FAKTISKT RIDIT 2STORA HÄSTAR IDAG!! och det gick bra utan problem bara ridbanan som har hunnit driva igen och inte alls är 20m bred utan typ 15 istället... vilket gör att det känns som att man bara svänger...fast  inte vågar man slunga med traktor nu för då blir det nog svin halt...aldrig nöjd känns det som.
Nu sängen....


Puss och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0