OJOJOJ

Trodde aldrig dagen skulle komma...ler... min lille kille sover i SITT EGET rum i sin egen säng!!
vad vi jobbat hårt för detta! otroligt!

Har inte blogg torka utan är bara sjukt uppe i GÅRDS jobb och annat jobb och massa skit!!!!

HINNER INTE SITTA NER ALLS!!!

Jag mår fint ...not...  stressen är värst ..träningen laggd på hyllan och den riktiga maten är kvar på ica i hyllorna ...ler....


Så nää...just nu mår jag inge bra!!

Satt inte ens en hel timme i soffan el nånstans i helg för att koppla av..fanns helt enkelt ingen tid! så när måndag kom så var min kropp sargad! synen borta vissa stunder och hjärtat jobbade i hundra knyck! men....MEN..jag han med masser på gården! ibland kostar det!
Snart måste jag välja så enkelt är det!  men va fasen...inte riktigt än..ska hålla ut ett år till!
SEN!!! sen gör jag som jag vill....

Sängen kallar! jag behöver sömn!
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0