Härlig dag

Oj ingen stress idag inte....myys på det!
Min energi är på väg tillbaks...så skönt att må bättre......
 
Träningen gick nog bra för efter jag var klar kändes det typ nada....öhh..? varför? då jag ändå tog i och höjde vikterna...nå vi ser väl på ett halvår om det rullar på åt rätt håll.....deppningen var ju as lätt så det har jag släppt helt och nu stegar jag åt andra hållet...ler...med en klump i magen..kommer jag att våga låta mej lägga på typ 5kg extra??  vi ser ju
 
Min lilla tjej har blivit stora tjejen...lekarna har bytts till helt andra grejjer...dom spelar och fixar hår och smink och naglar och grejs....ler ... jag har blandade känslor för det... ;)
sen så har hon blivit så pass stor nu så hon fixar ridandet på lillponnyn helt själv...tilloch med så hon kan låta kompisarna rida!! och ge instruktioner..rätta såna oxå..!!
 
Vi har hoppat jag och nettan och linnea idag.....så HIMLA skoj.....åhh det är ju så där äkligt mysigt i magen,,skräck blandad mysfeeling...fast idag så var hindrena låga så då var det lugna puckar..ler ...annat då dom ligger sådär liiite högre....haahaaa....
 
Väntar på att bastun ska bli klar sen basta och natten!
 
 
/ gosinatt då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0