Vilken bra dag

Jag ska inte klaga..börjar få undan saker på todo listan..så snart kan man börja jobba igen...blink.. Helt ärligt så SAKNAR jag jobbet..var dit och tränade innan middagen...och herregud va sug av att stanna och fixa lite,,typ bara lite grann...heehee...undra om nån annan känner så för sitt jobb??? BERÄTTA hur du har det!
Att dessutom få hela gymmet helt själv e king!! blev ett ben pass idag...så trevligt när jag vet hur det kommer kännas i morgon eftermiddag..
Efter gymmet så tog jag mej i kragen och städade upp hemmet!
och min goa vänn och hennes mor kom förbi och piffade lite...ler..
Snacka om lyx då man har egen inredare!! nice!
3st kossa mattor e utspridda i hemmet och gör en tråd genom huset! sånt gillas!!!
nattinatti ---sov sött----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0