närmare & närmare

Jag kom som på att jag borde skriva lite :) ... men igentligen så vet jag ju inte om vad...!!
Vi har en hel del på gång åt höger och vänster! men sedan har jag ett TUNGT bagage i ryggsäcken...den ser till så dagarna blir tunga och nätterna värre... jag måste orka för det är bara början....och jag kan inte välja..
NÅN sa en gång till mej ATT : livet är tufft mot dom hårda!   mmm och joo!! helt fucking rätt..
 
Idag har jag varit med mina troll på TIVOLI...ojjj vad man mår fint när jag ser hur glada dom är och hur skoj dom tycker att det är att åka runt runt i dessa,,,  för mej farliga grejjerna!  blink....höns mamman ...
Sen har det ridits och longerats och badats hundar...stopp inte badats hundar.. vatten apportering med hundarna..som e  duktiga fast de är så unga..
 
 
Denna bild tog jag på rudolf och tiffy när brorsan var hit.
 
Sommaren är allt för kort ...ler
 
/ kram från lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0