hund träning... i värdens ände ;)

Tjooo hej vad LÅÅÅNGT borta......  men fy vilket fint ställe...
 
Bra träning för dogsen & för matte...,blink.....Det snurrar och snurrar... mycket info på en gång!
 
Fina jaktmarker där uppe i ingenstans!!
 
Jag har varit med familjen och brorsan & monica i ARJEPLOG på jakthundens lydnads dressyr!
 
Såå kul vi har haft och  det är så mycket vi lärt oss!!
 
HUNDSKOLAN VISION!!
 
Matias är riktigt bra !!
 
 
morgon prommis innan kurs :)
 
 
Min fina IZOR
Han har skött sej riktigt fint där uppe i lappmarken...vi har tränat på uppflog och sitt blandannat...han e ju snabb nu fast duvorna är taskiga ibland...blink... flög så lågt så han inte såg ens utan bara hörde en gång...men lillen han satte sej på direkten...
Givetvis har vi kollat på apportering oxå...inget jag nämner än....(läs jag har endel att jobba med)
och så linförighet... gick bra!
Har en fin start nu och endel att jobba på! men det är skoj!!
 
 
Att bara sitta varsom helst är ju inte en självklarhet!
i vatten? i ris? i ett dike med rumpan neråt? i blött långt gräs? ja det finns så mycket att tänka på!
 
Bara lite om min resa där uppe i ingenmans land!
 
// nu på hemma plan bland 1000 mygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0