Dressyr

Äntligen blev lektionen av ...janica var hit och vi har blivit drillade ,,jag  sussu och sofia!
Mina hästar fick beröm...(el var det jag och sofia kanske ? ) ler.... rakare än tidigare!!    yejjj!!
ALLTID NÅTT!!!
 
Hälen ner ....upp med blicken...bättre tempo.. osv...åhh vaddet gillas...njöt nog mest hela tiden! så sjukt skoj!
Nu är jag så där himla ridsugen hela tiden..det är skoj då det flyter på!!!
Imorgon taggar vi sary hoppning...fast vi  får se om väder gudarna är med oss???!!!
 
Annars så blir det väl plaska runt i regnet...barbacka ...ler...för vem vill förstöra sadeln i regnet...ler!!
 
nåja vi ser vad som händer!! 
 
NY DAG NYA MÖJLIGHETER....
 
 
 
 
/ kramiz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0