Dålig mat...

Tjohoo... var på westernfarm ändå och kollade tävlingarna och fikade och lekte cowboy..eller fick nått ord med sheriffen...och nån skurk oxå ...ler...snacka om att min lilla lukas var uppspelt..
Gjorde lite sysslor på gården och han oxå vinka av brorsan som körde ner mot fjollträsk igen ,,,blink,,,, och sen begav vi oss till gymmet!!
Jag var dock inte alls på humör utan fick pressa mej igenom rygg passet,,men för att fördriva tiden och inte behöva träna så mycket så fotades det hit och dit..(bra ursäkt)



 
Lite chins blev det...och jag har det lättare för varje dag som går ...
 
 
 
Äh... hade nog tänkt mej ett annat inlägg men nu står fia och väntar på  att vi ska fara och rida..så bäst att byta om och dra sej ut innan jag fastnar i soffan ...kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0