skid premiär.......

Yes YEs åhh vikken känsla som befan sej i mitt hjärta....glad...focuserad....piggelin..ja ALLT man bara kan bli då man får TRÄNA!!

Inte för att det blev långt men ändå----kört 2 vattenpass oxå så,, nu e jag nog med igen..

Det flyttar in en 8e HÄST i slutet på januari...måste städa plats i sadelkammaren...blinkblink.. så skoj det kommer att bli!
Och ta det lugnt den är INTE min!! jag e väl inte TOKIG heller.....hiihiii.....
Bara 7 hästar kvar då tills jag fyllt min kvot i hästandet! 
undrar när jag växer ifrån dom DÄR hästarna....som alla andra då dom kommer i tonåren...öhh...just ja jag var ju inte SÅ GAMMAL ju!

Hade igentligen nått helt annat jag ville  berätta men vet inte hur så..det blir en annan dag då!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0