NU JÄVLAR.....

Fy sjutton nu e jag så jäkla less... skall hitta den gamla hanne igen! as länge sedan jag såg henne!!
Denna gång får jag nog gå över sten för att lyckas....men jag e van ..

Vaknat tidigt och fick ett samtal....som jag inte vet hur jag ska tolka det! nåja tiden lär visa mej svaret...ler... som alltid då!
Hela helgen har gått i MITT eget tempo jag har slutat stressa över att hinna hit och dit! jag trivs här i min borg i mitt slott! jag bor så bra så det inte finns!
stora tjejen har ridit på Linneas gandur(isläning) och är TOTALT såld! i sjunde himlen. givet vis har hon ridit sina egna ponnys oxå... igår var det så kallt(minus 22) på morgonen så alla kidz ställde in lektionerna så jag passade på att låta sara komma och vi red och körde...vet ni att leka följa john på häst e ganska kul!! fast lite jobbade jag fintrollet oxå!

Och min lill kille var vi med på hans begäran till isplan vi tullen och åkte skrillor! (inte jag det räcker med 1 bambi på hal is)
Jo och så hade jag en go vän på ute bastu oxå på lördag... nog har helgen varit toppen!!

Det var sammanfattningen på det som varit under 3 dagar!

Nu en kaffe och sedan städa till valpisarna och ut med stor hunden på prommis och kasta ut hästar och ponnies!

// Kram till den som vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0