huijaa va ensamt de kommer att bli!

Barnen är hos kusinerna på nattparty..och andra halvan han jobbar....sååå jag har 2 alternativ....vara vaken och göra nått kreativt..eller sova! tror nog jag väljer sovandet!

Har iallafall ridit över 1 timme idag på ridbanan och nött på eftergift och på flytta bakdelen....så kan det gå!

Blir inte klok på pandis..hon reijvar som fan i hagen...tok fia! hade inne hon 3tim mitt på dagen bara för att! skulle vela ta en ny röntgen bara för att kolla HUR det läkt! är ju RÄDD om hon! även om vi fått tillstånd att rida i skritt i 4v + fritt i hagen....dessa veckor har nästa vecka gått och vi får trava 5min per v...och sen öka 5 varje v tills hon e okej och på banan igen! fast man blir ju så nojjig!!


VAD gör ALLA andra en söndag som idag????




/ kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0