måndag morgon

huvudet fullt i snor....det går inte ens att sova ordentligt :)
Helgen har varit helt underbar,,,,besiktade alla valpisar på fredag & sedan har träningen startat för deras del...
en & ut ,,,lättare inkallning,,,bus & lek... kanske 4min träning om dagen resten är dom valpisar...
Alla hundbörjor fick sin första fågelvinge träning i går.... och även om man kan vara liten så kan det se ut så här! dom flesta stod  på direkten!


En mörk bild dock men står gör han "gossen"

På fredag åker lilla saga till stockholm...kanske även gosse....vi får se.

Helgen har även varit mycket KUSIN helg. fredag natt till lördag sov mina 2 i salmis & natten lör till sön sov dom 3 kusinerna här hos oss......ler...... skönt att dom trivs så bra hos varandra, och att både storasyster & lillebror kan fara tillsammans :)
Avslutade söndax kvällen på jobbet för 3tim byte av mattan på löpbandet...skönt att det är borta från min todo lista nu..

Idag är det bara att försöka komma från allt snor så jag kan starta träningen :)

// tack för att ni läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0