kroppen ger vika.........inge bra!

SHIT vilken gårkväll....  huvva..
Satt med besökare som tittade på valpisarna då allt svartna synen på hö öga fladdrade som genom plastfolie..lill hjärtat sov som tur i tv rummet...lite väl mycket nu kanske??  lite snabbt socker och mat på det så kvicknade jag till....fyysjutton va rädd jag blev...
Sov från 19,30 och hela natten. huvudet lite tungt ännu....försöker kurera med kaffe...ler...
Tur att kylan är så där så jag slipper tänka ridning el annat...ska bara mocka...
Fast nog är det konstigt att HÄSTARNA blir så pigga av kylan...gutten står med bandage i stallet och svullet bakben, då han fått sej en spark av en broddad kuse...har gjort joddlösning och bandagerat...blir nog bra snart.. gandur han har hittat ny hobbie.....spränga staket!!  lilla buse( snart känns det på riktigt) funderar på en lösning bara...hiihiiii...brukar vara påhittig då det gäller att hålla hästar i hagen!!! OCH JO VI HAR STRÖM!!  fast dom har ju 14cm lång vinterpäls..den isolerar!
Jerker är helt ljuvlig att rida då han e så HÄR pigg...men vem vill sitta där i minus 32???
Alex  är som ett finntroll....behöver inte säga mer!
Musse- stelare än mitt kylskåp??!! fast bara när han vill! och när skrället tycker att jag e klar för idag! och jo jag GILLAR såna ponnysar..FAST INTE då det är 32minus.....
Pandis- piggast än nån annan...kräv bara ridning..
zizzi -toppen och alltid perfekt just som en shettis ska vara...

Jaaa nu fick ni mer info än ni önskade...puss ändå och tack för att ni läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0