fredag igen!

Hoppsan hur gick detta till :) helg igen??

Har varit frisk denna vecka och därför hunnit träna i masser... kört 4pass 3 styrke + ett pass skidor..ajjajj jag kan lova att det känns i kropp och själ...ler

I Helg blir det PARTY med brudarna mina ...och nån grabb oxå fast inte min (han ville inte med) herregud vad kul det blir att få piffa sej lite och dra ut och dansa.. vi blir dessutom ett riktigt skojigt gäng!!

Fast vi hinner nog med mycket annat oxå denna helg..hundarna ska tränas
 barnen vill åka slalom ;) 
Och sen är det tänkt att gå och titta på petsson & findus teater i morgon,,,fast det blir pappans tur för jag har ridningar hemma som vanligt...



Det är Norrbottens teatern som har föreställning här i Haparanda

Ska försöka stiga upp från stolen och ta mej ann lite jobb...fan vad träningsvärk e skönt -not-


/Stora fredags kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0