1 februari...

Och det är kallt nu :) och mygg fritt....minus 32grader visade bilmätaren på sina ställen på väg till jobbet...hemma var det BARA 29,5.......................måste jag säga mer??

Idag skulle det ha suttit fint med soff/säng mys hela dagen! fast tyvärr kallar jobbet,,,lika är väl det för inte hade jag ändå klarat av att mysa en hel dag...ler..

Nu har jag kommit fram till att vissa människor faktiskt TAR energi...av en...och det är inte ibland och lite utan JÄMT...fyy att man kan vara otacksam oxå .. nå tur man slipper såna människor...

Jag är sjukt trött idag då jobbet drog ut igår till 22,30 för att starta 07.00 imorse 

Hästarna var villiga att vara ute då kylan är så pass torr,,,och lika bra dom är ute för idag hoppar jag nog ridningen.. sen har jag oturen på min sida nu...och en ny häst skadad då dom strulat i hagarna igår..så gutten står inne med lindat ben efter en spark fast han står på benet och stödjer det,,,,,hmmm kylan gör alla hästar extra pigga alla mina är explosiva men det är mina vänners hästar oxå ...så det måste vara att hästarna ÄLSKAR kylan och mår kanon då dom får friskluft ...


/ kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja riktigt snabb hehe..

Ja tack desamma! :)

2012-02-01 @ 16:12:33
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0