Lite av dagens fynd...

Jag var ut från mitt gym på lunchen...av det å dömma så var det inte bra :) det fastnar så konstiga grejjer i händerna...ler... skumt det där med affärer....hur som helst så sägs det att det är julmiddag på statt på lördag..
Och kläningen jag har är svart så tänkte piffa lite....  vad tror ni??
 
Röda pums och rög väska......ler...
 
Jag och kläning bara....passar inte riktigt! 
 
Sen hamnade jag på lakkapää i finland var jag ÄNTLIGEN hittade mössan jag velat ha så länge....
Och den var på REA!!!!
Hör ni!!  jag TJÄNADE pengar på det...ler....
 
turkosblå mysse ;)
 
Hästar är ridna ikväll...nettan red 3st :) när hon ändå var igång....haahaaa...
 
Så nu är jag trött och slut...och sängen kallar!
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0