latmasken....

Efter en hel vecka UTAN träning så har Latmasken hittat mej ;) ..... jag har lovat träna och tur är väl det för annars hade jag hoppat över bara för att...
Så nu till det stora problemet....vad ska jag träna?? ska jag träna det jag tycker är kuligast eller det som är jobbigast eller bara lite löst av allt bara för att "väcka" känslan igen!!
 
Ute är det minus 17grader nu...lite små kyligt om kinderna och barnen som kommer och går i huset har alla lite rödrosa toner på kinderna....idag var nog första känslan av att det är på G att dra ihop sej till JUL!
Har nog just med den lilla snön och knastret under fossingarna att göra!
Till och med jag fick lite fellingen av att leta upp jul grejset i lådorna,,,, tror nog det blir så i kväll!
Om jag inte fastnar i stallet...hiihiiii...
 
 
 
/ ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0