kaffe...

Varför går det bara inte att starta dagen UTAN kaffe?... sitter här med min favoritkopp i handen och skrållar runt på internet...ler det är sjukt mycket man kan hitta där..allt faktiskt...wowdii
Hehe nu tror ni jag har blivit knäpp...men det är inget nytt...såg massa bra stuff...

Skulle starta veckans träning i går och for på pumpen...men gick mitt i PASSET....har aldrig hänt tidigare.... stjärnorna kom som från ingenstans....och tröttheten efter ....antagligen tankat VATTEN för lite under hela dagen..eller så sitter förkylningen kvar i kroppen fast jag inte märker av det... sjukt besviken.. :(
El så var det allt "annat" som driver mej nu ,,, hjärnan går varm ...ler.... väger possitivt mot neggativt...bra el dåligt!
Gillar inte oärligt folk....säger jag nått så MENAR jag det!! glöm inte det! visst jag kan jag oxå....INGEN ÄR FELFRI....inte ens jag :)

Idag är vi på väg till finland för lektion igen..jag och fia...vi drar bara en häst dit och fia får rida frieser igen :) idag kan det bli nån bild kanske.... ser att fia redan e i stallet så nu har jag bråttom.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0