HJÄLP...

Endast 1 vecka kvar innan julafton...och jag har ingen aning om vilka som jag ska hjälpa tomten att fixa klappar till..........
Och sen under vilken tid. Jag jobbar ju hela veckan, och så är det ju sjukt kul och göra annnat än springa i affärer..
Och ärligt så är det ju tok överilat med alla klappar hit och dit! det finns så många som inte har pengar till dessa alla julklappar, barn som säkert sitter hemma och gråter i sin ensamhet för dom vet vad julen innebär. många föräldrar belånar sej upp över öronen för att fixa allt! JAG ÄR KLUVEN.

Annars så vet jag med säkerhet att oavsett hur mycket/lite pengar på klappar vi ger våra barn....så uppskattar dom oss bara vi ÄR med barnen!! Ta skrillorna på och umgås lite, eller pulkan och åk...eller packa väskan och ta en promenad ut och fika...ler..
Jag tänker iallafall åka/rida med mina barn på JULAFTONSMORGON...för det gör vi alltid..allihopa hjälps åt med sysslorna i stallet och hundarna är runtomkring och busar....sen tar vi tag i det andra efteråt!

Mina tankar vid morgonkaffet en vecka innan julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0