GOTT NYTT ÅR

Har hunnit vara på gallerian med sophia på en nyårs kaffe ;)
Nu lite häst ridning och träning innan nyårsmiddag i sangijärvi hos Emma och Matias.
Känslorna är lika upp och ner inför i kväll som inför julafton..hur länge tar det att komma på fötter igentligen?! ena stunden är jag förbannad och nästa lessen.... nästa glad och då kommer känslan av att får det kännas så här?! vi är på sidan av året som ropar jobb... Det känns så där det oxå....försöker lägga mej med fina tankar varje natt och hoppas vakna med ett leende på läpparna...funkar sådär..ler.. Allt är inte givet...
Men idag/kväll blir en bra kväll........för det har jag bestämt!

Nu ut och rida på min finne...ska ta med mina vovvisar så dom får röra på sej en stund!

/kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0